onsdag 20. april 2011

Den slitne Hagebenken



I hagen vår står det en sliten, gammel benk. Den har vel fått noen spann med maling gjennom årenes løp, men nå var det rett før treverket brgynte å råtne.. Kaste , sa du? Nei, er nå blitt glad i denne benken, da vet du!

Nå er jeg så heldig å bo sammen med en "Handyman" :-) Da Mor nevnte at benken hadde sett sine beste år, var ikke Far sen om å gyve løs på  "Prosjekt Hagebenk".Ja, før jeg visste ord av det, var benken ribbet og "skjelettet" var pusset og fritt for gammel maling:-)

Så vår det dags  for å gi det litt nytt liv iform av spraymaling:-)



Det blir det satt på nye, imprignerte bord. Her må det måles med stor nøyaktighet :-) Det skal jo se fint ut:-) Far jobber, og Mor følger spendt med....og prater og dirigerer og fotograferer. Det begynner å ligne noe, dette her!




Jeg lar min kjære få jobbe litt ifred, mens jeg stuller og steller litt i hagen så lenge.
Etter en stund er nysjerrigheten større enn tålmodigeheten. Jeg er nødt til å gå bort igjen for å kikke...


....og Vips..

benken er ferdig:-)


Jeg er  litt i tvil om hva jeg skal gjøre videre.. om den skal males hvit igjen.. eller kanskje lys grå...

Hva synes du?

























1 kommentar:

  1. Grønn såklart!

    http://www.youtube.com/watch?v=KeGpcMydTcc

    :0)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)