fredag 15. april 2011

Norsk Festdrakt - et alternativ til Bunaden!


Har du lyst på bunad, men synes det er en litt dyr invistering?
Da kan en "Norsk Festdrakt" være et lurt og rimelig alternativ!

SE HER:


 

Jeg har nettopp fått min levert på døra ( ! )
Her har jeg tatt noen bilder av detaljer, og de er faktisk ganske fine.


Festdrakten kommer selvfølgelig med skjorte og normalt tilbehør. Det følger også med en flott oppbevaringspose i Sort tøykvalitet!

Sølv/tinn og sko må du supplere med selv:-)

Her ser du "Bunaden" i sin helhet. Den er nettopp pakket ut og prøvd - og passet heldigvis perfekt:-)

Litt skrukkete etter pakking og frakt, så da er det bare frem med strykejernet!

Akkurat nå får du kjøpt denne varianten her for kr.925,- på Sparkjøp Nettbutikk. Det er faktisk halv pris av det den vanligvis selges for!

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg har nettopp kjøpt denne jeg også, men lurer på hvor jeg finner sølv som passer. Vet du? Vet ikke om vanlig bunadsølv ville passet..?
    Mvh
    Line Sørensen

    SvarSlett
  2. Hei Line! Jeg tenkte noe enkelt bunad sølv, og ikke så mye. jeg er heldig og får låne:-) Du kan jo forhøre deg hos en gullsmed, eller kikke på nettet!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Okey=) jeg får låne jeg også, men det er bare hvis den personen ikke skal bruke det selv. Hun har også festdrakten, men en gamlere versjon, og hun bestilte sølvet også fra sparkjøp. På etuiet til sølvet står det faktisk norsk festdrakt. Har sett på nettet, men det var bare tradisjonelt bunadsølv. Skal dra innom en gullsmed=)

    Takk, du også=)

    Hilsen Line

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)