lørdag 6. august 2011

Salg på Plantasjen!


Det er salg på Plantasjen, og da måtte jeg dit å "snoke". Jeg endte opp med nye puter til spisemøblene på verandaen. Jeg har hatt dette i tankene en stund, men jeg liker å handle til halv pris. Og halv pris var det nettopp på disse fine putene ! Jeg synes jeg har gjort et veldig godt kjøp!









Putene er 5cm. tykke og var satt ned fra 399.- til halvparten. Du får også 8cm., men disse mener jeg kostet 599,- og var bare satt ned med 30%. Vi trenger ikke så tykke puter, da vi bare sitter i disse stolene når vi spiser. Ellers bruker vi bare det nye sofa-hjørnet som vi lagde av Paller tidligere i sommer Det kan forøvrig du se mer av H E R.  Pallemøblene er dèt som virkelig er blitt vår favoritt-kosekrok!

Det er mye annet som er på salg hos Plantasjen nå, og er du nysjerrig på om det er noe spennede for deg, kan du se mer H E R

Ha en flott Lørdag !  

9 kommentarer:

  1. Oi, så gøy med salg på plantasjen!:) Kjempefine puter! Har lyst på noen fine stauder til sterkt reduserte priser..... Men mannen klikker vel i vinkel hvis han hadde hørt det:)!....

    Ja, har også hørt noe om snegler og georginer. Tror noen sorter kan være mer ettertraktede for snegler enn andre... Men tror de er ganske trygge på terrassen:)... Har ikke sett noen på den enda hvertfall:). Satser på beddet til neste år, så får vi se om det går bra! Jeg har holdt meg unna georginene også, fordi jeg ikke hadde lyst på ekstraarbeidet med å grave de opp og ned om høst og vår. Men de er jo så kraftige og fine og tar opp endel plass i beddet, og blomstrer så lenge, at da er det jo egentlig ikke så galt! Tenker på alle de løkene jeg har planta som jeg ikke har sett snurten av blomstene i år, og som uansett har veldig kort blomstring! Hehe :).
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige puter!!!
    Jeg glemte helt å se den veien sist jeg var på Plantasjen...var bare overlykkelig over å ha fått meg en hvit klatrerose:)) ja, og to hvite klematis.
    Men må kansje ta meg en tur til:)
    Likte fargen veldig godt på disse, men skal vel noe til at de har så flotte puter igjen når det er halv pris.
    Heldig du var:)
    God helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Kjempefine puter! Men kan godt forstå at dere bruker mest palle-sofagruppa. Den ble jo så koselig og fin! Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  4. Ja,d et var flotte puter! Kjekt å kjøpe tilng til halv pris på høsten. Jeg venter på at de skal begynne med plantesalg også.

    SvarSlett
  5. Hei Helene!
    Så hyggelig å høre fra deg igjen! Lang bloggpause på meg da det ikke var mulig å lage noe innlegg på ferien pga dårlig nettdekning.. Jeg må jammen ta meg en tur til plantasjen i dag ser jeg, disse putene var bare nyyydelige!!
    Ha en fin lørdag!
    Klem fra meg til deg:)
    Anne Karin

    SvarSlett
  6. Att fynda är kul och när det blir så snygga saker är det perfekt.
    Agneta kram

    SvarSlett
  7. Herlige stolputer - du har gjort et kupp der! ;)
    Håper du får mange fine stunder i stolene framover...
    God helg! :)

    SvarSlett
  8. Koselige puter!
    Deilig med slike kupp da :)

    Takk for kommentaren du la inn før i uken på posten min om hvordan jeg skulle gjøre det med rose og konkurranse osv. Jeg satt stor pris på å høre fra deg. Jeg endte med å kjøre Frøken Rose, men som en utfordring. Jeg greier nemlig ikke å slippe tanken om at noen kan melde på et bilde, som det så kan være støtende for _andre_ at deltar i en konkurranse.

    Håper du og mange andre blir med på konkurranse lell, og så skal jeg heller prøve å trekke frem noen av kandidatene på andre måter enn gjennom avstemning.

    SvarSlett
  9. Nydelige puter Helene:) Tror jeg må ta meg en tur til plantasjen:) KLem Ellen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)