torsdag 8. september 2011

EN LITEN KUNNGJØRING

 . . . . ang. fotoutfordringen "MORGENSTEMNING".

Denne helgen blir innlegget postet på Fredag formiddag. Jeg skal nemlig avgårde i helgen, til et sted langt fra strøm og tekniske fasiliteter.
Åltså blir det "lang-helg" for MORGENSTEMNING denne gang!

Fotoutfordringen er ganske ny. Den har vært arrangert de 3 siste helgene, og jeg ser at at vi allerede har fått med noen "faste" foto-entusiaster. Det er veldig hyggelig !

Jeg håper at så mange som mulig har lyst til å delta, selv om jeg ikke er hjemme før på søndag. Jeg kommer selvfølgelig innom dere og titter og legger igjen en kommentar : o )

Det er ganske enkle regler for å delta : Du kan rett og slett ønske God Morgen med et koselig innlegg med bilde/bilder! Det er også fint om du lenker til utfordringen, slik at andre også kan delta : o )

Har du lyst til å delta, eller vite mer, kan du klikke på bildet nedenfor :

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)