onsdag 2. november 2011

Gi meg en A . . .

Ordløs Onsdag V 44

Tema: "Gi meg en A"




15 kommentarer:

  1. Hei Helene=)
    Ta deg en titt inn på bloggen min =)
    Ha en fin kveld!

    Klem Klem=)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hei Helene!
    Stilig!! og det fristet med noe friskt nå..har nettopp hatt ribbe til middag:))
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei igjen, slettet forrige kommentaren min da det var en feil i lenken jeg la inn;)Men her er altså hva jeg skrev:

    Ah! Nå fikk jeg lyst på sAftig AnAnAs!

    God Aften:) Klem frA Ingrid AndreA

    SvarSlett
  5. Det må være ananas fra Thailand!
    Såg så god ut!
    Klem Linn

    SvarSlett
  6. Koselig å titte innom igjen, du tar så fine bilder :)

    Klem fra svingen

    SvarSlett
  7. SÅÅÅ fristende!
    Klem Anne

    SvarSlett
  8. MMMMMMMM....!!! :)
    Noe av det beste jeg vet!
    Fersk ananas. Nam!

    SvarSlett
  9. ananas er noe av det beste eg veit ;) eg funderte sååå lenge på hva eg eg skulle finne på til denne ordløse onsdagen, og så tenkte eg at jess eg må kjøpe ananas og knipse litt bilder. men så glømte eg ananasen da eg var på butikken *sukk*

    SvarSlett
  10. Mmm, ananas er godt det :0) Virkelig a...;0)

    SvarSlett
  11. Mmm.. nydelig Ananas! Saftig og friskt:) Fristende bilde:) Klem Ellen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)