onsdag 16. mai 2012

ANGELIQUE - BALLETS DRONNING


Er du lei av tulipaner? Da er du i tilfelle på helt feil blogg:o)
Liker du derimot tulipaner, som jeg - ja, DA er du på rett sted:o)
Her hos meg fortsetter tulipanfesten for fullt - og holder nok på en liten stund til. Det kjølige været gjør at de holder seg ekstra lenge, og det er ikke meg imot:o)

Her kommer flere tulipanbilder...


Tulipanen Angelique er en av mine absolutte favoritter, med sine lysrosa, fyllte blomster....



Nedenfor: Angelique sammen med Darwintulipanen Pink Impression..





Det var dagens tulipaner fra meg . .

Ha en fin 17. Mai, alle sammen!


23 kommentarer:

  1. Tulipaner er utrolige vakre blomster...Og finnes i mange varianter i farger.....
    Herlige bilder...

    Ha en nydelig 17 mai...Og ha en trivelig kveld..

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  2. Nydelige tulipaner!

    Håper du får en fin 17.mai!

    SvarSlett
  3. Tulips are my passion. They are so wonderful ! Angelique and Pink Impression mix is just perfect !

    Aukse

    SvarSlett
  4. Hvor er det nogle fantastisk smukke tulipan billeder. Dem kan man da ikke blive træt, af at se på :-)
    Jeg tror også,¨at jeg skal have Angelique næste år.

    SvarSlett
  5. Nydelige tulipaner og tulipanbilder! Og heldiggrisen som har fått drivhus! Her venter jeg på at tulipanene i tur og orden skal begynne å blomstre., der de står:) Når blomstringa er over, graver du de opp, eller har du noe som vokser og dekker litt over de visne tulipanene? Tar gjerne imot lure tips hvis du har. Jeg prøver å plante mine litt innimellom seint blomstrende stauder, men har langt igjen før jeg blir fornøyd....:).

    SvarSlett
  6. Så vakre bilder du har tatt av den vakre 'Angelique'.Var akkurat ute i hagen for å sjekke opp hvor mange som kom til å blomstre, 3 kanskje 4!! Dessverre må vi ta en pause i tulipandyrking pga jordtretthet. Men til høsten skal jeg være mer kreativ til å finne nye plasser til løkene. Ha en riktig fin 17.mai du pgså

    SvarSlett
  7. Nydelig. Det kan ikke bli for mange tulipanbilder.

    Fin grunnlovsdag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  8. Blir aldri lei av tulipaner!! Disse var utrolig flotte!! Nydelige bilder også!!

    Ønsker deg en flott 17. mai,Helene!! :))

    SvarSlett
  9. Vi kan ikke få nok af tulipaner :) Angelique er en rigtig "darling" og rigtig mange på de danske haveblogs fremhæver også denne skønhed.

    Ha' en dejlig 17. mai-fest.

    Klem fra Ulla

    SvarSlett
  10. Vakkert!
    Får aldri nok av tulipaner.
    Ønsker deg en fin 17. mai.
    Klem Mette

    SvarSlett
  11. Ønsker deg og dine en riktig god 17.mai! Ha en flotters dag!!! klem

    SvarSlett
  12. Hei Helene. SÅ mange flotte bilder du tar. Det er veldig mange flotte motiver bare i en hage. Vil ønske deg velkommen som følger hos meg. Legger meg til hos deg også for her må jeg ta turen innom igjen. Mvh Merethe

    SvarSlett
  13. Blir da vel aldri lei av tulipaner!!!
    Gratulerer med dagen, Helene!!
    Ønsker deg og dine en fin fin feiring!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  14. Ah, for et eldorado av tulipaner, Underbart!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  15. Grattis på 17 maj! Underbart vackra tulpaner!

    SvarSlett
  16. Flotte bilder! Tulipanen Angelique har jeg 9 stk av i hagen. Veldig nydelige :)

    SvarSlett
  17. Så nydelig Helene!
    Angeliqe er så absolutt en av mine tulipaner også..
    pga.kulden har de ikke kommet ut enda..håper på sol og varme nå.
    Ser at flere ikke har klart vinteren, men det er vel slik en må regne med.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Anne

    SvarSlett
  18. Tulipaner er nydelig!!!!!

    SvarSlett
  19. Så nydelige tulipaner! Gleder meg til Angelique spretter ut hos meg. Den står i knopp - men det er jo så kaldt ute.....

    SvarSlett
  20. Denne er bare den vakreste av de vakre..har hatt den i mange år, og blir aldri lei..))

    fortsatt god helg.))

    Klem

    SvarSlett
  21. Nydelig! Jeg elsker tulipaner. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)