søndag 13. januar 2013

MANDAGSTEMA # 72


Ja da var det slutt på nok en helg, og nytt Mandagstema står for døra:-)

Her har vi hatt herlig, kaldt vintervær denne helgen. Flott turvær, bare man kler seg godt! Kameraet får ikke bli med på tur, for det blir for lite mosjon om jeg skal stoppe opp å ta bilder hele tida, he he!

Jeg takker for all deltagelse på forrige Mandagstema! Veldig gøy at så mange vil være med fortsatt!! Jeg koser meg med alle de flotte bildene deres, selv om jeg er dårlig på å kommentere. Jeg bruker ikke så mye tid på bloggen nå, som tidligere, men regner med at jeg kommer sterkere tilbake!

Her kommer ukas tema:

SKYGGER / SHADOWS

Slik ser mitt bidrag ut:


Da ønsker jeg både nye og gamle deltagere 
Hjertelig Velkommen
 til Mandagstema nr. 72!


11 kommentarer:

  1. Superfin bild!!! Gillas=) Ha en toppenvecka!!

    SvarSlett
  2. Nei nå trodde jeg du hadde glemt bort mandagstema , men så plutselig var du der. Fiiint det ! Fint bilde du har. God natta sov godt !

    SvarSlett
  3. Spännande foto med mycket att titta på. Supersnyggt i svartvitt!

    SvarSlett
  4. Så trevligt med måndagstema och vilken vacker bild du visar!
    Jag hänger på om det är okej?
    Ha en go start på veckan!
    Kram Allis

    SvarSlett
  5. WOW... det er et rigtig flot billede og jeg kan godt lide at man kan vende (når man ser på det) så det ser forskelligt ud. Flot flot!!

    SvarSlett
  6. Så stilig bilde Helene.
    God ny uke til deg fra Marit.

    SvarSlett
  7. Spesielt og vakkert bilde!
    God mandag.

    SvarSlett
  8. Godt nyttår! Så flott at du er igang med mandagstema igjen. Nydelig bilde og inviterende tema du starter med!

    SvarSlett
  9. En vacker bild med fina skuggor!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)