søndag 1. september 2013

MANDAGSTEMA #90


Hei!
Vi har igjen en ny uke foran oss og det betyr nytt Mandagstema!
Takk for alle bidragene på opp/ned temaet!
 
Det har de siste gangene vært noe mindre deltagere.
 Dersom MANDAGSTEMA skal bestå, må det flere deltagere med.
Selv om det er morsomt å arrangere denne utfordringen,
 er det også en del jobb.
Håper dere vil være snille og hjelpe meg ved å linke
 til MANDAGSTEMA i sidefeltet på bloggen deres.
Og inviter gjerne med andre fotoblogg-venner!
TAKK!
 
Vi kan skrive September. Høsten er ikke så langt unna. Men fremdeles er det sommervær her, på Østlandet! Jeg nyter det så lenge jeg kan :-)
Sensommeren byr på mye flott fra naturens side. Vakkert landskap og ikke minst mye herlige bær og frukter!!
 
Tema denne uka:
NATURENS GAVER / NATURE'S GIFTS
  
Ukas tema er bredt, og det er DU som velger hva som passer i ditt bidrag!
 
Vanskelig å velge, men her er et par bilder:


 

 


Det er sjeldent mye rognebær i år.
Mon tro om ikke jeg skal lage meg litt rognebær-gelè ?

Da venter jeg spent på DITT bidrag!!
VELKOMMEN!
















 

11 kommentarer:

  1. Veldig kjekt du held Mandagstema i gang. Skal prøve å få til eit innlegg i morgon.

    God natt til deg :-)

    SvarSlett
  2. Den understa bilden är helt fantastisk!

    Och självklart måste denna utmaning fortsätta! Jag älskar denna!! Jag hoppas verkligen flera hittar tillbaka igen!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du har ! Da har jeg linket til deg. Fin kveld til deg ! Klem

    SvarSlett
  4. Vill absolut att din utmaning finns kvar! Har haft lite mycket omkring mig, men snart lugnar det ner sig och jag hinner med det jag vill :)
    Härliga rönnbärsbilder! Vi har mycket rönnbär här också... kanske gör jag lite gelé... eller lägger lite i frysen till fåglarna att kalasa på i vinter...
    Ha det gott!

    SvarSlett
  5. Hei;)
    Ikke meningen å ikke linke til deg;)Innlegget var postet litt tidligere på kvelden, så bare "ble jeg med" da jeg så utfordringen!!
    Fortsatt fin uke;)

    Mvh Ann-Mari

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder med flotte farger!!

    SvarSlett
  7. Rönnbärsgele är verkligen en favorit till det vilda köttet. Nu brukar jag inte plocka själv utan köper det färdigt av andra som plockar. Däremot är det också en favorit som utsmyckning vid middagsbordet på hösten, som vid surströmming exempelvis. =)

    SvarSlett
  8. Fine rognebærbilder!!
    Jeg har dessverre herma litt når det gjelder fotomotiv... ;-)
    Takk for at du gidder å holde det gående med Mandagstemaet!
    Dessverre har jeg ikke kapasitet til å være med hver gang, men det er så morsomt å se alle de andre bidragene

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder og takk for fin utfordring :)

    SvarSlett
  10. Jag vill också att utmaningen är kvar. Lite tråkigt bara att man får så få kommentarer!

    SvarSlett
  11. Da har jeg gått gjennom alle innlegg, tror jeg :) Mye kjekt å se ! Herlige bilder du også har, rognebær er med på å gjøre høsten !! hilsen AnneKa

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)