søndag 22. september 2013

#MANDAGSTEMA #93

Hei!
Velkommen til et nytt Mandagstema!
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
 
Eneste krav er at man holder seg til ukas aktuelle tema,
som kan tolkes svært så individuelt,
+ at du linker tilbake til utfordringen!
 
- - - - - - - - -
 
Takk for alle fine bidrag på forrige tema!
 Koselig å se at det også er kommet til noen nye deltakere!
Jeg ser også at dere er flinke til å kommentere hos hverandre!
Det kan jo bli litt av en jobb å kommentere hos alle, men om man kommenterer hos noen forskjellige hver gang, så er jo det veldig flott:-)
 
Selv om høsten er her, har vi hatt en flott sensommer frem til dags dato. Derfor vil jeg ikke slippe sommeren helt ennå. Har lyst til å se litt mer av den. Så derfor ønsker jeg meg en ekstra vitamin-innsprøyting helt på tampen, slik at jeg kan gå vinteren i møte helt oppladet på sommer og sol!
 
Tema denne uka:
FARVEL, SOMMER / GOODBYE SUMMER
 
Her er et bitte lite utdrag fra min sommer 2013:
 
 
Da er Dere Hjertelig Velkomne med bidrag til ukas:
 
 

11 kommentarer:

  1. Flott tema Helene! Ute skin sola, men det er haust ja. Fortsatt god søndag!
    Og takk for at du samlar oss :-)

    SvarSlett
  2. Herleg tema !
    Takk for alle fine Mandagstema du utfordrar oss til å ta.

    Fin ny veke frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Som du ser deltar jeg, men klarer ikke legge link til på siden på bloggen min... Legger deg til i bloggrullen og forsker videre på hvordan jeg skal gjøre dette her :)
    Tips mottas med takk hvis du vet hvordan.. Jeg klarer næmlig ikke å kopiere bildenettadressen (bildet av kameraet med tekst mandagstema)slik at den linker videre til deg når du trykker på den..

    SvarSlett
  4. Jeg liker høsten godt og takker sommeren for mange gleder :) Nå kommer tiden for frøkataloger, stearinlys og fyr på peisen. Herlig :) God ny uke!

    SvarSlett
  5. Fin sammanställning av sommaren! Vet inte om jag fick in min bild, det kom inte upp något!?

    SvarSlett
  6. You have made a lovely collage in beautiful summery colors!
    Have a good time,
    Katrin

    SvarSlett
  7. Härligt tema och fantastiska bilder du bjuder oss på!! Jag längtar redan till nästa sommar ;) Ha det gott!!

    SvarSlett
  8. Vilka fint sommarcollage !!
    Nu har jag lagt in mitt bidrag.
    Har inte varit med så många gånger. Undrar när temat för veckan läggs ut och när det går att länka. Vill gärna vara med flera gånger.

    SvarSlett
  9. Takk for at du uke etter uke lager nye mandagstema:) Har hatt litt vanskelig med å komme meg i gang igjen etter sommerferien men nå løsnet det litt.
    Mange fine bidrag her - ditt fikk meg til å drømme meg litt tilbake til varmere dager:)

    Ønsker deg ei god uke Helene
    Hanne:)

    SvarSlett

  10. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz por seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)