søndag 29. september 2013

#MANDAGSTEMA #94

Heisann!
Synes tida flyr så fort - mandagstema igjen, allerede!

Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
 

Eneste krav er at man holder seg til ukas aktuelle tema,
som kan tolkes svært så individuelt,
+ at du linker tilbake til utfordringen! 
- - - - - - - - -
Det er jammen meg slutten av september også - det går utvilsomt mot mørkere tider.
Men høsten er vakker på sin måte, med alle de flotte fargene som finnes ute i naturen!
Skal nok ikke se bort ifra at temaene fremover har med høsten å gjøre, på den ene eller andre måten:-)
 
Vi kan jo starte med:
HØSTENS FARGER / COLORS OF AUTUMN

her er et utvalg bilder fra meg:








Velkommen til ukas


 

9 kommentarer:

  1. Nydelege bilde du har.
    Eg likte særleg godt det første :)

    Fin søndagskveld frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Det var fine bilder! Eg likte spesielt godt det med soppane, det var så gode fargar i det!

    SvarSlett
  3. Hösten är underbar med alla färger och det gäller att njuta så länge de varar! Trevligt tema.
    Ha en bra vecka.
    /Lotta

    SvarSlett
  4. Herlige, varme bilder Jeg likte også spesielt det første. Det er jo supercrispy :)

    Takk for nok en fin mandagsutfordring :)

    SvarSlett
  5. Här kommer en brun höstbild från mig.

    SvarSlett
  6. The circle of life. Very beautiful pictures of fullness and transience of autumn!!!
    Have a wonderful start in October, dear Helene!

    SvarSlett
  7. Fine bilder hos deg - som alltid:)
    Kan du vennligst fjerne mitt første bidrag her hos deg i dag. Eg prøvde den nye måten å legge inn på, og det kom litt feil ut. Meiner det var ein sletteknapp før!?

    SvarSlett
  8. Jag behövde säga att dina bilder var underbara. Du hade verkligen hittat mycket kantareller. De är alltid trevliga att se på hösten.

    Ha en bra vecka.

    SvarSlett
  9. Så fantastisk flotte höstbilder! Det med soppene var bare helt eventyrlig, og de andre var også vakre!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)