søndag 27. oktober 2013

MANDAGSTEMA #98

Siste helg i Oktober!
 Hvor blir det av tida?? :-) Det siste døgnet har vi riktig nok fått en ekstra time,
 ved å stille klokka 1 time tilbake til vintertid...
 
En ny uke står for døra, og det betyr nytt Mandagstema!
Jeg har hatt det litt travelt utenom bloggen, så jeg må bare innrømme at jeg ikke var flink til å kommentere hos noen av dere på forrige utfordring... men - jeg skal prøve å være flink til å legge igjen noen ord i uka som kommer!!
 
Siden klokka er stilt tilbake denne helgen,
Synes jeg dette er et passende tema:
 
TID / TIME
 
Mitt bilde er ganske opplagt, men har Dere et bilde som indikerer tid på en annen måte?
Tenk kreativt. Hvordan illustrere tid? En lang veg? En kopp kaffe? noe gammelt - eller nytt?
 
Velkommen til ukas
 
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
Eneste krav er at man holder seg til ukas aktuelle tema,
(som kan tolkes svært så individuelt) og bruker egne bilder eller bilder du har fått tillatelse til å bruke.
+ at du linker tilbake til utfordringen.
LYKKE TIL!
 
 

6 kommentarer:

  1. Fantastiskt vacker bild på vacker klocka. ha en toppenbra vecka!!

    SvarSlett
  2. Dear Helene,
    I like this photo very much! This clock is very beautiful and composition and colors are great!
    I hope you enjoy a good time!
    Best wishes,
    Katrin

    SvarSlett
  3. Jeg skrev da virkelig her i går?? Jaja, kommentere gjerne på nytt for å si at det er et stilig bilde du har tatt! Klokka tikker og tiden går... eller kommer. -Margit-

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar :-) Du har nok bare kommentert innlegget 1 gang ;-)

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)