søndag 1. desember 2013

DESEMBER-TEMA (Mandagstema #101)



Hei, og velkommen til et litt annerledes Mandagstema!

 
Månedens Mandagstema er altså:
DESEMBER / DECEMBER
 
Dette mandagstema vare hele i Desember. Det er lov å legge inn flere bidrag gjennom hele måneden! Her kan du bidra med alt fra naturbilder til julepynt, interiør og kakebaking! Bare fantasien setter grenser. Det er masse som er typisk for DESEMBER!
 
 
Jeg trapper altså litt ned resten av året, slik jeg nevnte tidligere.
Neste Mandagstema kommer i Januar 2014.
 
Hjertelig Velkommen med ditt/dine bidrag!
Husk å linke tilbake til Denne utfordringen!

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en fridfull och skön december!

    SvarSlett
  2. Dette var lurt :) Jeg er fortsatt ikke ferdig med å titte gjennom alle innleggene i forrige tema, men holder på. Prøver så godt jeg kan å besøke alle, for jeg liker virkelig disse temadagene. Gleder meg til å se masse desemberinnlegg her.

    Håper du har gode juledager :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)