søndag 20. april 2014

MANDAGSTEMA #115

Heisann!!
Jeg er bare kort innpå for å legge ut ukas tema! Jeg bare koser meg og nyter det herlige været vi har her på Østlandet i påsken - har ikke prioritert data og blogging :-)
Men Mandagstema må vi ha!
 
Ukas tema blir:
PÅSKEMAT / EASTER DINNER
 
Her er maten vi hadde påskeaften - langstekt lammelår :-)
-bildet er tatt rett før steken skal inn i ovnen!
 
 
Hva spiser Du i påsken?
Velkommen med Ditt bidrag til ukas
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
Husk å linke tilbake til utfordringen!!
 

1 kommentar:

  1. Tok ingen bilder, men Andre`på 6 år fikk smake på lammesteika etter at den var tatt ut av ovnen. Sto ei lita stund og tygde, og så spurte han pent om han kunne få ta med litt når han reiste hjem. Dessverre var den så god at vi sju ved bordet spiste opp nesten alt, men jeg forsikret han at mamma kunne lage hjemme. Det var han fornøyd med :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)