mandag 5. mai 2014

MANDAGSTEMA #117

Ja, denne gang er jeg sent ute med ukas Mandagstema.
Denne søndagen har vi nemlig hatt konfirmasjon for vår eldste sønn. Dagen ble fin, men lang, så derfor ble det ikke tid til å blogge før i de sene nattetimer!
 
Takk for alle nydelige bidrag på forrige ukes tema; "Blomstrende trær"! Mange vakre bilder som virkelig var herlige å hvile øynene på!
Vi har kommet til mai og jeg vil kalle ukas tema nettopp:
 
MAI / MAY
 
Her er mitt mai-bilde - et foto av min flotte konfirmant, som jeg er så stolt av... :-)




Mai-måned er en tid hvor det skjer mye. Mai er tid for feiring - det være seg konfirmasjon, bryllup og ikke minst feiring av Norges nasjonaldag; 17.Mai! Det er en tid hvor naturen slår ut i full sommer, og det er ikke vanskelig å finne vakre motiver! Her har du altså et hav av alternativer når det gjelder bidrag til ukas tema!
 
Velkommen til: 
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
Husk å linke tilbake til utfordringen!!
 
 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med en flott og stilig konfirmant!
    Heldig du er! -Margit-

    SvarSlett
  2. Ja, mai er jo tiden for konfirmasjoner! Gratulerer med flott konfirmant :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)